8 Haziran 2014 Pazar

İlk Aşk John Green

 Genel Bakış: V. Katherine erkeklerin iğrenç olduğunu düşünüyordu...
X. Katherine sadece arkadaş olmak istedi

XVIII. Katherine onu bir e-postayla terk etti
K-19 kalbini kırdı

Konu ilişkiler oldu mu, Colin Singleton’ın tipi Katherine isimli kızlar… Ve konu Katherine isimli kızlar oldu mu, Colin her seferinde terk ediliyor. Tam sayı vermek gerekirse, on dokuz kere.



 Bir yol macerasına atılan, evden kilometrelerce uzaktaki bu anagram âşığı, hali harap, üstün zekâlı gencin cebinde on bin dolar, peşinde kana susamış bir yaban domuzu ve hemen yanında televizyon bağımlısı, şişman dostu vardır… Ama bir tane bile Katherine yoktur.


 Yarattığı formülle tüm romantik ilişkilerin geleceğini hesaplamayı uman Colin, Katherine Öngörülebilirliği Teoremi’ni ispatlamak için debelenmekte, tüm Terk Edilenler’in öcünü almanın ve sonunda kızı kapmanın peşindedir.

 Aşk, dostluk ve ölü bir Avusturya-Macaristan arşidükü, insanın kendisini yeniden keşfetmesini konu alan bu çok katmanlı romana şaşırtıcı bir son ve sıcacık bir yön katıyor.
              ***************
Kitabın üzerindeki John Green yazısını gördükten sonra hiç düşünmeden aldım kitabı. Kitabı henüz bitirmedim ve bitirmeyi de düşünmüyorum, bana biraz sıkıcı geldi😕. Evet anlatımı çok güzel ve komik bir kitap ama sanırım ben daha çok kız tarafından anlatılan kitapları ve daha romantik olanları seviyorum. (Ve kitaplardaki kötü çocukları ;) ). Alaska'nın Peşinde'yi de çok sevmemiştim. 
    Neyse biraz konuya gelelim, Colin üstün zekalı bir çocuk, 19 kızla çıkmış ve hepsinin ismi Katherine 😂 Gerçekten aradığı Katherine' i bulduğunu sanarken kız ondan ayrılıyor ve Colin aşk acısı çekiyor. Arkadaşı Hasan ile birlikte bir yolculuğa çıkıyorlar ve bir kızla tanışıyorlar daha sonra kızın evinde kalmaya başlayıp işte çalışmaya başlıyorlar gerisini bilmiyorum çünkü okumadım. 😕
      O yüzden kitabı alırken iyice bir düşünmenizi öneririm. Alaska'nın Peşinde'yi çok sevdiyseniz büyük ihtimalle bu kitabıda beğenirsiniz. İyi okumalar 😋📚🌸🌷

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder