1 Haziran 2014 Pazar

Sen Benim Diğer Yarımsın

KİTAP HAKKINDA:


Ruh ikizleri; yalnızca onlar bu büyüyü taşır. Toprağa düşen yıldırım kadar nadir gelirler dünyaya. Ama bir araya gelip aşık olduklarında… İşte o zaman, toprak ikiye bölünür. Gökyüzü deryaya, derya ateşe hücum eder. Kargaşa yağar evrenin her bir köşesine, sel olur… 

Zarlar atılır, yıldızlar kesişir; ardından Poppy ve Noah düşürür toprağa o ilk kıvılcımı. Fakat o şey, iki büyülü ruhun karşısında durmaktadır, sanki görünmez bir duvar gibi. Felaket, kıyamet, ölüm; engelleyebilir mi kucaklaşmasını alacakaranlıkla gecenin?


 Holly Bourne bu kitabında Poppy ve Noah adlı ki gencin aşkını anlatmış. Poppy 17 yaşında aşka inanmayan, yaşadığı yeri sevmeyen ve klişelerden nefret eden bir kızdır. Bir gün Poppy en yakın arkadaşları Amanda Ruth ve Lizzie'yle kasabalarına gelen ve pek tanınmayan bir rock grubunun konserine gidiyorlar. Yol boyunca arkadaşları ona gitaristin ne kadar yakışıklı olduğunu anlatıp duruyor Poppy ön yargılı yaklaşsa da onu gördüğü anda bütün fikirleri değişiyor. Ve onu gördüğü anda bunları söylüyor;

'' Bakışlarım kalabalığın arasında Lizzie'nin parmağını takip ettiğinde Noah'ı gördüm.  Daha önce hiç duvara çarpmamıştım. Hiç. Ama çarpmış olsaydım da sanırım o anda hissettiklerime yakın bir eyler hissederdim. Bir anda ucuz bir filmdeki gibi ağır çekimde ilerlemeye başlamıştı zaman. Onu incelerken nefesimin kesildiğini hissettim. Lizzie haklıydı. Çok yakışıklıydı.

 Birbirlerini gördükleri andan itibaren aralarında bir çekim başlıyor, kitabın yaklaşık 470 sayfasında onların tatlı ilişkiler anlatılıyor son 100 sayfasında ise hızlandırılmış bilim kurgu filmi izliyorsunuz daha sonra ise hiçte klişe olmayan bir son geliyor.

 Bu kitaba bayıldım okurken sürekli sonunun nasıl olacağını merak ettim ve yazar geçekten çok etkileyici bir son yapmış ve etkileyici olduğu kadar da üzücü, aklıma geldikçe üzülüyorum keşke böyle bitmeseydi. Son sayfalara doğru hıçkıra hıçkıra ağladım.Gerçek aşk her zorluğu aşamaz, her derde deva olmaz ve en önemlisi gerçek aşkın sonu her zaman mutlu sonla bitmez. Ama kalbinizi yakıp her zamankinden güçlü yapar. Noah ve Poppy' i çok seveceksiniz.

Keyifli okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder