27 Eylül 2014 Cumartesi

Kitap Alışverişiiiiiii #2

Yazmayı en çok sevdiğim yazılardan biri de kitap alışverişi. Yeni kitaplar aldığımda o kadar mutlu oluyorum ki. Birde yaşadığım yere kitap fuarının geldiğini duyunca acayip heyecanlandım ve ertesi gün hemen gittim İlk girdiğimde daha önce duymadığım yayın evleri vardı o yüzden biraz ümidimi kesmiştim taki Pegasus Yayınları'nın köşesini görene kadar. Resmen kendimi kaybettim.. Yanlış hatırlamıyorsam en büyük stand onlarındı. Almak istediğim, konusunu güzel bulduğum her kitabı aldım ve çoook mutluyum. Neyse fazla uzatmadan kitaplara geçelim.


  
Aldığım kitaplar bunlar bazıları fuardan bazıları da D&R indiriminden. 




Golem ve Cin çoğu blogda gördüğüm ve herkesin beğendiği bir kitaptı bende aldım, uzun zamandır Stephen King okumak istiyordum bunu seçtim umarım güzeldir. Aşk Su Anı adlı kitabıda D&R indiriminde gördüm konusu ilgimi çekti.


 Hayatımın Aşkı ve Bir Soru Bir Aşk'ı daha önce duymamıştım umarım beğenirim. Serseri'yi ise bir vloggerım tavsiyesi üzerine aldım.


Bana kitap okumayı sevdiren yazar P. C. Cast'ti o yüzden kitabı almam için onun adının geçmesi yeterli :D 


Kitapların üçüde ciltli, ciltli kitapları hep sevmişimdir. Efsane'yi bu aralar herkes okuyor konusunuda sevdim dolayısıyla hemen aldım. Kağıttan Kentler'in Aynı Yıldızın Altında'dan daha güzel olduğunu söylediler tabii bende çok merak ettim nasıl diye umarım dedikleri kadar vardır. Mucizeler Çağı'nın kapağını çok beğendim ve konusuda bir o kadar ilginç çıktı beğeneceğime eminim.


Artık Cehennem Makineleri serisini bitirme vakti geldi ama okunucak bu kadar kitap varken Mekanik Prensesi ne zaman okurum bilemiyorum. Eğer Yaşarsam'ı yazar öyle bir bitirmişti ki Sen Gittiğinde' yi almazsam meraktan ölürdüm.


Sonunda Sherlock Holmes alabildim. Hayatımda ilk defa Sherlock Holmes okuyacağım.
Tamam vurmayın :D. Dünyayı Yöneten Gizli Örgütleri tamamen merktan aldım.     

                   
       
                                                Pegasus yayınlarının köşesi.. 


 Buda kitap fuarından bir kare son gündü ve yine acayip kalabalıktı. Şehrinize kitap fuarı gelirse sakın kaçırmayın bütün standlar indirimde oluyor. Sherlock Holmes kitaplarını 7 liraya aldım..

Çok mutluyum, okuyacağım bir sürü kitabım oldu anlaşılan uzun bir süre kitap alışverişi yapmayacağım. Kendinize iyi bakın :))




6 yorum:

  1. İyi okumalar canııım ben de fuarı bekliyorum heyecanlaa :D Mucizeler Çağı,Tepki ve Serseri'yi ben de çok merak ediyoruum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımm fuarı sakın kaçırma :D

      Sil
    2. Kaçırmamaya çalışacağım :D Bu arada Book Challenge Tag'ine etiketlendiin yaparsan sevinirim ^^ http://nazlikitaplik.blogspot.com.tr/2014/10/etkinlik-book-challenge-tag.html

      Sil
    3. Tamam canım sağoll en yakın zamanda yapacağım :))

      Sil
  2. Bende fuarı bekliyorum ah bir an önce kasım gelse keşke. Gerçi benim olduğum ilçeye bayağı uzak ama olsun :))
    Sherlock'a Kızıl Dosya'yla başlamıştım. Çok da hoşuma gitti. Umarım sende sevesin :)
    Bu arada seni bir Tag'a etiketledim yaparsan sevinirim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar uzak olursa olsun git :D Bende merak ediyorum en kısa zamanda Ölümle Randevu'ya başlayacağım. Etiketlediğin için de çok teşekkür ederim en yakın zamanda cevaplayacağım :)

      Sil