16 Temmuz 2014 Çarşamba

Araf Jamie McGUIRE

araf


IŞIĞIN OLDUĞU YERDE, KARANLIK DA VARDIR.
Nina, babasının ölümüyle kendisini Providence' ta varlığından hiç haberdar olmadığı bambaşka bir dünyanın içinde bulur. Babasının cenazesinin olduğu gün otobüs durağında tesadüfen karşılaştığına inandığı çekici, karşı konulamaz Jared ile yakınlaşmasıysa Ninanın hayatını tamamen altüst eder.
Jared ile Nina’nın birbirlerine âşık olmaları işleri tamamen zora sokar. Jared, Nina’yı sadece babasının düşmanları olan insanlardan değil, kendi soyundan olan yarı meleklerle Cehennemdeki Şeytanlardan da korumak zorunda kalır. Jared ile Nina’nın birlikte olabilmek için kaderlerine karşı gelip düşmanlarını alt etmeleri gerekir.
Tatlı Bela ve Ayaklı Bela romanlarıyla olay yaratan
Jamie McGuire, bu kez farklı bir seriyle karşımıza çıkıyor.
Providence üçlemesinin ilk romanı Araf, devamını merakla bekleyeceğiniz fantastik bir aşka sahne oluyor
                                                             ******************

En sevdiğim fantastik aşk hikayelerinden birisi Providence Üçlemesi. Her satırında tehlike sırlar ve içinizi ısıtacak aşkı bulabilirsiniz.
Nina' nın son derece güzel ve mutlu bir aile yaşantısı vardır. Babası güçlü bir firmanın en tepesindedir. İşte sert bir adam olsa da kızı Nina' ya çok bağlıdır, Nina da babasına. Taki babasını bir araba kazasında kaybedene kadar.
Babası öldükten sonra yas tutan Nina aynı zamanda annesi ve babasının gerçek yüzünü hiç tanımadığını öğrenir. 
  Babası önceden yanlış kişilere bulaşmış ve onlarda babasının ölümünden sonra Nina nın peşine düşmüşlerdir. Ama Nina bu zamanında yanlız değildir, Jared adındaki gizemli çocuk Nina' nın başı ne zaman derde girse sürekli onu kurtarır ve aynı zamanda okul arkadaşı olan Ryan da.
  Ryan Nina ya deliler gibi aşık olan çocuktur.Fakat Jared in ninanın hayatında olması onu arkadaştan öteye götüremez.Bu da Ryan'ı rahatsız eder.
Yaşanan tüm maceraya, hissedilen tüm tehlikelere ve içindeki tüm melekler, yarı melekler ve şeytanlara rağmen Araf tam bir aşk hikayesi. Hem de ne aşk… Yani öyle kocaman bir melekler, şeytanlar, cennet ve cehennem çekişmesi beklemeyin. Ve emin olun siz de Jared’a kapılacaksınız, belki ilk görüşte değil, ama en kötü ikinci görüşte..  

                                                                    
“Ryan beni seviyor, ben Jared’ı seviyorum. İkisini de iki saniyedir tanıyorum.”

“Seni bir seçim yapmaya zorlamayacağını söyledi. Ama eğer bir seçim yapmazsan, kaybeden ben olacağım. Bu yüzden senden bir seçim yapmanı istiyorum Nina. Beni seç. Lütfen…beni seç.” Kafasını salladı. “Sensiz yaşayamam ben.” – Jared Ryel 

                                                                   
“Benim varolduğumu bile bilmiyorken sen, sana âşıktım ben.”






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder