16 Temmuz 2014 Çarşamba

İlk Son Öpücük Ali Harris


Avuçlarınızdan kayıp giden bir aşka nasıl tutunabilirsiniz?

Bana bir iyilik yapın ve bugün bir kuralı yıkın. 



Kendinizden geçin ve anı yaşayın!



Yüreğinizi açın. Şimdi lütfen biraz daha açın. Çok sevin, hiç sevmediğiniz kadar çok hem de. Dimdik ayakta durup aşkınızı haykırmaktan ve sesinizin duyulmasından korkmayın. SENİ SEVİYORUM diye bağırın. 


Aşkın hakkını verin. Ve sokakta, herkesin önünde nefesiniz tükenene kadar sevdiğinizle öpüşün, sanki her biri son defaymış gibi


Molly ile Ryan ilk öpüştüklerinde sonsuza kadar birlikte olacaklarını biliyorlardı, ta ki gelecek onlara hiç ummadıkları bir sürpriz hazırlayana kadar
**********

   En zor adapte oluduğum kitaplardan birisi bu. Kitapta sürekli geçmişe gidiyor, her seferinde farklı yıllar olduğundan sırasını pek kavrayamıyorsunuz ama o kadarda önemli değil kavradığınızda yüreğinizi ısıtacak bir aşk hikayesini tadıyorsunuz...
 Molly ve Ryan'ın ergenliklerine dayanan bir aşkını anlatıyor kitap.İkiliyi gençlik ve yetişkinlik dönemleri boyunca birbirlerine aşık olarak okumak ise farklı bir zevkti.. Gerçek hayatta olduğu gibi, inişleri çıkışları, ayrılık ve barışma süreçleri olan bir aşkı Molly' nin anılarının ışığında bizde öğreniyoruz. Gerçekten de onlarınki çok özel bir aşk. 

Her ne kadar hataları da olsa imrenilir cinsten. Ve ilk 400 sayfasından sonra dram başlıyor. Yanınıza bir kutu peçete almanızı öneririm çünkü ağlarken kendinizi durduramıyorsunuz.
yazarının diğer kitaplarını da merak ettiren bir kitap oldu benim için. O nedenle okumayı düşünenlere fazla düşünmeyin diyor ve kesinlikle tavsiye ediyorum ...

''Ryan'ın bu dünyaya bakış açısı da güneşli bir tatil gününde çekilen fotoğraf karesi gibiydi. Parlaktı, karmaış hiç bir yanı yoktu ve tamamen çıplaktı. Oysa ben duygu ve çelişki yüklü, siyah-beyaz bir kompozisyondum. Fakat sanırım bu iki fotoğraf yan yana geldiğinde birlikte dengeli bir albüm meydana getiriyordu.''




''Neden kimse bana her öpücüğün bir veda için geri sayım olduğunu söylemedi ?''



''İstediği erkeği elde edebilirdi artık, elde ettiklerine sahip çıkmanın püf noktasını henüz öğrenememişti o kadar.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder